dijous, 3 d’abril del 2008

Gosseta

La Malena ens proposa un joc. “Jo seré la vostra gosseta, remenaré la cua i us lleparé, también me puedo portar mal, porque soy una perrita muy traviesa.” A la Mireia la idea li agrada, bé ja veurem que passa.

La Malena es treu ràpidament la roba, treu de la bossa un diari enrotllat i lligat amb una goma, una mena de cua de gos, un collar i una corretja. Es posa el collar, i es fica un extrem de la cua al cul. “A partir de ahora no voy a hablar, soy una perrita.” Immediatament es posa a terra a quatre potes i fa “Guau”.

Amb la llengua fora i panteixant s’apropa a la Mireia, li salta a sobre i li passa la llengua pels llavis, la Mireia li acarona el cap. “Quina gosseta més maca!” Li agafa la cara i li fa un petó al morro. La gosseta es gira i es posa panxa enlaire a sobre la falda, amb les potes aixecades, esbufegant amb la boca oberta i la llengua fora cap a un costat.

M’apropo i li frego la panxa i el pit, la gosseta es gira i em passa la llengua per l’entrecuix. “Mes val que ens traiem la roba.” Li dic a la Mireia. Assenteix i es treu la camisa, deixant a l’aire els pits amb els mugrons ja erectes, la gosseta li passa la llengua, nerviosa, pel mugró que te mes a l’abast.

Em trec la camisa i els pantalons, avui ja no portava calçotets, amb la Malena ja sabem que no acabarem vestits mai; el meu penis encara no està erecte i la Mireia es treu de sobre la gossa. “Au surt, bonica, que tenim feina.” Intenta agafar-me la polla però la gosseta se li avança, em llepa per sobre, llepades llargues i humides, el fal·lus se’m posa dur per moments.

La Mireia agafa el diari i li pega al cul. “Això no es fa si no te’l diu la mestressa! Gossota dolenta!” El cop ha sonat fort i la gossa fa un crit i comença a plorar “uh! uh! uh!” “Au va! No siguis així, que sols vol jugar!” Li dic a la Mireia. “Si clar i ara voldràs que te la llepi, desprès que te la ha empastifada ella.” Em respon emprenyada.

La Mireia es treu la faldilla baixant-la fins als peus, deixant el cul en pompa, la gossa aprofita per llepar-li el forat del cul, la Mireia es queda quieta deixant-se fer. “Així que si et llepa el cul no passa res, però si em llepa a mi la polla sí passa, oi?” Li dic mentre li apropo el meu membre als llavis.

Ella obre la boca i se’l fica fins a mig cos, marcant els dents i passant la llengua pel capoll, la gossa li està llepant la figa, deixant caure saliva al terra. Jo aprofito per magrejar-li els pits a la Mireia, dins d’un temps ja no seran meus.

De sobte, la gossa deixa de llepar-li el cony a la Mireia s’aparta una mica, s’eixarranca i es posa a pixar. “Marrana!” Crida la Mireia mentre torna a agafar el diari, agafa la gossa pel collar i li pega al morro. “Vaig a buscar el pal de fregar.” Li dic. “Ni parlar-ne! Deixa’m a mi.” Em respon la Mireia.

Agafa el cabell de la gossa i l’estira amb força cap a terra, xopant-lo amb el pixum. “Així n’aprendràs marranota!” Li diu a la gossa, aquesta sols fa que plorar “uh! uh! uh!”. Quan la Mireia considera que li ha donat la lliçó se’m gira i em diu “Au consola-la una mica.” Ella se’n va cap a l’habitació i ens deixa sols.

Sec al sofà. “Au vine gosseta meva.” Ella ve cap a mi plorant, se’m puja a les cames, li acarono els pits, la beso al morro, amb altra mà li acarono l’esquena, vull dir el llom, fins arribar al cul. Passo els dits per la vulva humida, fins arribar al clítoris, l’agafo amb el polze i el cor, l’estiro suaument i amb l’índex li premo el caparró mentre el giro cap a un i altre costat.

La gosseta gemega mentre llepa els meus mugrons, decideixo girar-la fins tenir el seu cony a l’abast de la meva boca, li petonejo, li fico la llengua la forat, li estiro ells llavis amb els meus llavis, ella me l’apropa cada vegada més, al temps que busca la meva polla, llençant llepades que no sempre arriben.

“Aquest cony és per a mi!” Diu la Mireia, que ja ha tornat, s’ha posat un arnès amb un dildo. Agafa la gossa de la corretja i la fa baixar a terra. “Ara aprendràs qui és la mestressa!” Sense deixar-la es posa al darrere i li clava el dildo a la figa sense cap compassió, la gossa gemega mentre intenta escapolir-se.

Em poso de genolls darrere la Mireia i l’abraço agafant-li els pits, magrejant-los i pessigant els mugrons, li poso la polla entre les natges i li refrego seguint els seus moviments mentre es carda la gossa. “Ets dolenta.” Li dic a l’oïda i la vaig besant fins trobar la seva boca.

M’encanta menjar-li la boca a la meva Mireia! Mossego els seus llavis i busco la seva llengua trapella que entra i surt de la meva boca sense deixar agafar-se, la hi llepo, la mamo pràcticament i al final li fico la meva llepant tots els racons que m’ofereix.

“Fica-me-la.” Em diu. Fico la meva mà entre les seves cames, el seu cony no està tapat per l’arnès. M’agafo la polla i li poso a l’entrada de la seva cova, premo per que entri, la Mireia reprèn el moviment endavant i enrera, em quedo quiet per aprofitar el seu moviment.

Els gemecs de la gosseta han deixat de ser de dolor, comença a udolar de plaer, la Mireia també ho fa, i quant a mi estic a punt de córrer-me. Sento com La Mireia es tensa, està arribant, noto com els seus líquids banyen el meu membre.

La gossa crida, La Mireia també, jo em corro. Caiem tots a terra, esbufegant. La Malena es treu el collar. “So puta, como me castigaste.” Li diu a la Mireia, i li fa un petó. “I com tornis a pixar-te al meu menjador serà pitjor, gosseta marrana!” Li diu la Mireia rient, mentre es treu l’arnès, Jo li trec la cua del cul a la Malena, “Poc a poc, por favor.” Em diu. “No pateixis.”

Totes dues S’abracen i es besen creuant les seves llengües, estirades a terra, la Mireia a sobre la Malena, totes dues amb les cames obertes, m’apropo als entrecuixos i els llepo, ara l’un, desprès l’altre, prenent de tots dos els fluids que els amaren, segueixo llepant i xuclant les dues figues fins que les dues dones tornen a arribar al clímax i em tornen a omplir la cara i la boca amb els seus sucs.

“Descansem una mica?” pregunta la Mireia. Tots estem d’acord, ens estirem al sofà la Mireia i jo, abraçats, la Malena s’apropa a la cuina per uns refrescos. La nit serà molt calorosa amb aquestes dues deesses.

1 comentari:

Striper ha dit...

Collons nen quina historia el pc treu fum jo tambe, em vaig a la dutxa.