dilluns, 18 de febrer del 2008

Te les has deixades

(Comentari fet a La Cuca al Catau)

Les teves calces! Has sortit corrent, cridant que arribaves tard a la feina, i te les has deixades aquí, al meu abast, tan a prop de la meva mà que no m’he pogut estar d’agafar-les, d’olorar-les, d’ensumar el perfum del teu sexe.

No, no em deleixo en olorar calces, si no són les teves no m’interessen. No son les calces, ets tu, és el teu sexe humit i calent el que em deleix, el que desitjo olorar, tastar, assaborir...

Tanco els ulls mentre les oloro, i la imatge del teu cony calent se’m dibuixa al davant. I aquella sensació, sí, la sensació que em produeix llepar-ho, beure’m els teus fluids, sóc un golafre, no apartaria mai la meva boca del teu cony, mes quan sento que et corres, quan et tenses al arribar l’orgasme, i te corres una i altra vegada mentre et bec i et llepo.

Sí, si pogués... Però em fa por que em diguis que no, i es que soc un golafre, i un marranot, però ,m’agradaria empastifar-te el cony amb llet condensada, i llepar-te-la, assegurar-me que es fica per tots els teus racons i, al temps, treure-te-la, barrejada amb els teus sucs i seguir fins que els orgasmes fossin tan brutals que em demanessis que parés.

1 comentari:

Betty ha dit...

llet condensada! bona pensada!

Llepades dolces