dijous, 28 de febrer del 2008

Jugant en públic

(Comentari fet a La Cuca Al Catau)
Et vas seure a la cadira, encreuant curosament les cames. Vaig aprofitar que et portava la copa, per, a cau d’orella, dir-te – Per què no te les treus? – Et vas girar cap a mi, els ulls et brillaven d’aquella manera, quan alguna cosa t’agrada i t’avergonyeix a l’hora.

Ara vinc. – Vas dir, i te’n vas anar al lavabo. Al tornar portaves la mà tancada, vas agafar la meva i la vas obrir amb cura per que les agafés. Me les vaig guardar instintivament. Et vaig fer un petó i em vaig anar a l’altre costat mentre tu seies de nou.

Vaig seure davant teu, els teus ulls llampegaven, dissimuladament desencreuaves les cames, deixant endevinar un sexe per moments humit i calent. Tornaves a encreuar-les, com si no te n’adonessis que t’estigués mirant.

Algú va seure al meu costat i em va preguntar alguna cosa. I mentre jo tractava de mirar-te i, al temps, atendre a qui em donava conversa, tu desencreuaves les cames i les separaves encara més, tornant a encreuar-les voluptuosament, fent que la meva conversa es fes per moments inconnexa.

Se’t dibuixava un somriure entremaliat, mentre jo tractava d’evitar que el meu contertulià no se n’adonés del que pasava, disculpant-me per haver begut una mica massa. I al mateix temps sentint com el meu membre s’entestava en trobar una sortida als meus pantalons.

4 comentaris:

Striper ha dit...

I al final el membre que volia sortir va trobar una entrada acollidora?

Josep B. ha dit...

Soposo que sí. Però no voldràs que t'espatlli el fionla de la película.

Betty ha dit...

mmmmm!vull ser ella, la que et provoca ... va bé?

Josep B. ha dit...

Prenc nota, tindràs la teva història.