dijous, 29 de gener del 2009

Primera fantasia, segona part

La porqueta tornà amb un gibrellet amb aigua i unes tovalloles, deixà tot davant nostre i s’agenollà esperant les ordres de la mestressa, aquesta s’aixecà i s’apropà a la porqueta. – T’has netejat com t’he dit? – Sí, mestressa. – La mestressa palpà els baixos de la porqueta. – No t’hauràs corregut, oi? – No, mestressa.

La mestressa em mirà. - Tu què penses? S’ha masturbat o no? – Em preguntà aclucant-me l’ull. – Mira’m. – Li ordenà a la porqueta, ella aixecà el cap i em mirà, tot i que no vaig veure res estrany vaig dir. – Aquesta brillantor als ulls ... no sé, potser sí s’ha corregut.

La mestressa li girà la cara amb la mà. – T’has corregut? – No, senyora, no, sisplau. – digué ella ploriquejant. – La mestressa la deixà. – Et creuré. Au! Neteja l’invitat. La porqueta mullà les mans al gibrellet, agafà una peça de sabó que portava dins la tovallola i s’ensabonà les mans.

Posà les mans sobre el meu sexe, baixà la pell per accedir al gland i ‘acaronà suaument, omplint-lo d’escuma, feu el mateix al tronc del meu penis provocant que aquest es tornés a posar erecte, un somriure en silenci i una mirada furtiva va ser la seva única reacció. Acabà ensabonant amb cura els meus testicles.

S’esbandí el sabó de les mans amb l’aigua del gibrellet i abocà una mica amb la mà sobre el meu membre fent que el sabó llisqués fins caure al gibrellet, després agafà la tovallola i m’eixugà tenint cura de no fer-me mal al fer-ho al gland, en acabar em feu un petó a la punta.

La mestressa se la mirava cofoia. – Molt bona feina, porqueta meva, Ara ves a canviar l’aigua que m’has de netejar a mi. – La porqueta, obedient, s’aixecà amb el gibrellet i tornà amb aigua neta, s’agenollà davant la mestressa, aquesta obrí les cames per permetre a la seva pupil·la de fer la feina encomanada.

Curosament la porqueta mullà les mans en l’aigua i les omplí de sabó, posà la palma sobre la vulva de la seva mestressa i, més que fregar, l’acaronà amb exquisidesa, amb cura enfonsà els dits entre els llavis recorrent-los del front al fons per després tornar enrere. S’esbandí les mans i agafà una mica d’aigua que escampà pel sexe repetint l’operació fins aconseguir que no quedés sabó.

Amb la tovallola eixugà el cony i les cames de la seva mestressa, acabant en un petó als llavis, la mestressa, amb la mà li va impedir d’apartar-se. – Menja m’ho. – Li ordenà. Ella continua petonejant, escolant la llengua entre els plecs, repassant tots els racons que se li oferien, xuclant els pocs fluids que començaven a aparèixer.

M’aixecà i vaig posar-me darrera la porqueta, amb la mà cercà el seu cony i li acaronà una mica, llavors em vaig agafar el fal·lus pensant en penetrar-la en aquella posició. – Pel cul. – Va dir la mestressa. Em vaig quedar sobtat, mirà la porqueta per si feia algun gest de disgust.

Sense deixar de treballar-li la figa a la seva mestressa va cercar la meva polla i la va encarar cap al petit forat, jo vaig prémer amb cura, sense córrer per evitar fer-li massa mal, em va sorprendre el veure que el meu penis s’enfonsava sense trobar cap resistència, vaig fer un moviment de vaivé pausat, lent.

La porqueta no en tenia gaire espai on moure's, tot i així va accelerar ella la penetració anal fent que varies vegades la meva polla estigués a punt de quedar fora. La meva excitació va augmentar progressivament fins que vaig esclatar dins d'ella. - Ho sento. - Vaig dir lamentant no haver-me sortit a temps.

La mestressa, envermellida pels orgasmes encadenats que li proporcionava la seva porqueta, em va fer un gest de despreocupació, al poc va caure a terra, exhausta, apartant la cara de la porqueta del seu cony. Va recuperar l'alè i em va preguntar. - Es mereix un orgasme? - Penso que uns quants. - Vaig respondre.

Em va fer un gest invitant-me a donar-li plaer a la porqueta, la vaig fer estendre's panxa enlaire i vaig començar un recorregut de petons, primer als llavis, que s'obriren deixant que la meva llengua trobés la seva i s'abracessin una bona estona.

Després vaig baixar als mugrons que vaig llepar amb delir, assaborint el seu tacte sedós. I em vaig arribar al seu cony, un cony perfectament rasurat, que se m'oferia humit i envermellit. Vaig fer un recorregut superficial amb els llavis externs, deixant un rastre de petons superficials.

Inicià la immersió amb la llengua, m'escolà per tots els seus racons, premé el clítoris amb els meus llavis aconseguint un gemec incontrolat. Cercà l'entrada a la cova i enfonsà la meva llengua amarant-me de tota la seva humitat.

Sense deixar de xuclar la seva figa enfonsà un parell de dits, acaronant les parets interiors, vaig saber que havia trobat el que cercava perquè vaig sentir com el seu cos es tensava. Llavors vaig iniciar l'assalt final, colpejant el clítoris amb la llengua mentre fregava amb els dits la zona crítica.

La porqueta tensava el seu cos perdent el control, gemegava i cridava, la mestressa l'abraçà mentre li deia. - T'ho està fent molt bé aquest xicot. M'agrada veure't així. - A continuació la besà mentre jo seguia cercant els orgasmes pràcticament histèrics de la dona.

Per a sorpresa meva el meu membre s'havia tornat a endurir. La mestressa em va fer un senyal perquè parés i em vaig apartar. Les dues dones quedaren abraçades una estona. - Mira! Si encara te marxa aquest home! - Va dir la mestressa. -Tu o jo? - Li va preguntar a la porqueta. - Puc descansar? - Va respondre.

La mestressa es va aixecar, em va tirar enrere i agafà el meu membre que va treballar amb la mà una estona, amb la boca a voltes i per acabar em va muntar fent que em corregués a dins seu, tot i que aquesta vegada vaig avisar amb temps.

Sabia que era el final de la nit, el final d'una nit per no oblidar, però que no es repetiria fàcilment. Tanmateix no m'hi vaig poder estar de fer-les-hi una proposta. Reunir-nos, de tant en tant, perquè m'expliquessin les seves aventures i jo les escrigués aquí. La idea els hi va encantar.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Potser vaig a buscar un gribrell d'aigua freda!!!! Molt be nen.

Guspira ha dit...

Déu n'hi do quina feinada!!!
Un relat molt intens!

Rita ha dit...

Intensíssim diria jo... ;-)

Lula ha dit...

A mi tb m'encanta la idea!!


Ufff, ufff, ufff....

Josep B. ha dit...

Gràcies a tots pels comentaris, a veure si me'n surto amb les següents.