divendres, 15 de febrer del 2008

Volare (Segon lliurament

Nota Prèvia: Aquest text ja el vaig possar al meu antic bloc.

Si no has llegit el primer lliurament tens aquí l'enllac:



http://skorbuto-eros.blogspot.com/2008/02/volare-primer-lliurament.html#links

Entrem a l’ascensor, vaig carregat amb la meva maleta que quasi be ens bloqueja el pas. Quedo darrera d’ella, que pega el seu cul contra mi i comença a remenar-ho. Puc notar el meu penis entre les seves natges. “Que bello se sent, mi amor!” em diu. “No sé si aguantaré fins amunt si continués així”. Es gira dient “no padezcas, arribaràs”. Em clava la llengua en la meva boca mentre una mà frega els meus genitals per sobre el pantaló.

Obre la porta, “¿Hola? Estamos solos, mi amor”, passem, ella tanca la porta, deixem tot el bagatge i ens abracem repassant-nos tot el cos. “Me apetece un baño, quieres?”, “El que vulguis”. Em deixa perdent-se pel passadís, escolto com obre una porta i les aixetes. “Ven amor, despullate a la meva habitació”.

Entro a l’habitació, ella està ja totalment nua, els pits amb uns mugrons marrons totalment apuntats i el pubis totalment rasurat deixa veure un tall deliciós. Atrafegadament em trec tota la roba, “Que cosa más bonita!” diu mirant el meu penis, “Pero me tenés que dejar que te afeite”, “Lo que quieras” li dic.

M’agafa de la mà i em porta a la banyera, s’ajup per tancar les aixetes mostrant-me un cul de natges molsudes i sedoses, m’atreveixo a passar-li un dit entre les natges, fins trobar el forat, que frego suaument. “Sí, mi amor”, diu mentre prem el cul contra el meu dit que s’enfonsa una mica en la seva rosella.

“Entrás?” em diu assenyalant-me la banyera. “Si, es clar”. Entro i m’assec, l’aigua està calenta i te una petita capa d’escuma per sobre, “No és muy sexi pero no quiero mojarme el pelo” em diu mentre es posa una gorra de bany, s’asseu darrera meu, posant les cames a sobre de les meves.

Noto els seus pits clavant-se a la meva esquena, una mà seva comença a magrejar-me el penis i els ous, l’altra es posa sobre el meu pit, noto la seva respiració a cau de la meva orella. “Ara t’afeitaré. amor”.

Em posa sabó a la cara cobrint tota la barba, agafà la maquineta i va rasurant tot amb una destresa increïble; quan acaba em demana que m’aixequi, ho faig, em fa girar agafant-me pels malucs. Posa sabó al meu cabell púbic i me l’afaita deixant tota la pell neta de pels. La meva polla es manté aixecada, tan aixecada com feia anys que no la veia.

Baixa la pell amb la seva mà i fa un petó en la punta, noto la seva llengua jugant amb el meu gland, repassant-lo per tots els costats, donant-li copets a la punta. Jo busco on recolzar-me, “Estic a punt de corre’m!” crido. Ella obre la boca i s’empassa el meu gland sencer, no puc aguantar i deixo anar tota la càrrega.

“No calia que ho fessis”, li dic, ella somriu sense obrir la boca, s’aixeca i posa els seus llavis en la meva boca, compartim saliva i llet mentre les nostres llengües s’abracen. Les meves mans busquen els seus pits, pessigo els mugrons, prement-los amb dos dits, amb la resta tracto d’acaronar les turgents mamelles recorrent la seva pell sedosa.

Sortim de la banyera entre carícies , toco el seu sexe, humit per l’aigua i per l’excitació, agafo el seu clítoris amb dos dits i el frego emulant una masturbació, pujant i baixant per les seves curtes parets. Ella ha agafat una tovallola em seca el cabell i el cos. M’aparta la mà amb suavitat, “Em seques?”, em passa la tovallola, i li eixugo el cos, poc a poc, aprofitant per tocar-ho tot, tots els racons i les seves formes.

Arribem al llit i es deixa caure d’esquena, se m’ofereix totalment oberta, amb les cames separades i mig aixecades deixant veure una figa desitjosa de ser menjada. “Ahora te toca a ti”, diu mirant-me amb golafreria.

M’apropo al seu cony famèlic de carícies, li faig un petó superficial als llavis fregant una mica el clítoris , baixo per tot el tall, petonejant els llavis sense fer servir la llengua, arribo al final del tall, llavors trec una punta de la llengua i començo el recorregut invers, poc a poc, sentint els seus llavis obrint-se al meu pas, fins que arribo de nou al principi.

Agafo la llavor amb els llavis i la succiono mentre li dono copets en la punta amb la llengua, sento com ella es remou, encorbant l’esquena, mentre continuo llepant el seu botó, li introdueixo un dit amb el que li frego les parets de la vagina; mai no he sabut on és el punyeter punt x, però per la seva reacció diria que l’he trobat.

Canvio de dit, alhora que els sortint el faig servir per fregar-li el forat del cul, sento la seva mà que agafa la meva, penso que la vol retirar, però el que fa es clavar-se els meus dos dits. De sobte s’encorba, fot un crit esfereïdor al temps que m’aixafa la cara contra el seu cony, sento un líquid que em mulla tota la cara, tracto de recollir-ho, de beure-m’ho.

He agafat una mica, el poc que he pogut, amb la boca i pujo cap a ella per tornar-li el favor de la banyera. Penso que m’ho impedirà; m’agafa del coll i em tira cap a ella, enfonsa la els seus llavis i la seva llengua en la meva boca, em manca l’aire. M’abraça amb força, sento les seves cames plegades sobre el meu cul empenyent-lo cap a ella.

La meva polla li entra d’una sola vegada, les seves cames s’alien amb la seva pelvis per fer estrènyer-me una i altra vegada. Els seus gemecs són cada vegada mes sorollosos, sento que puc esclatar de nou en qualsevol moment.

Ella crida de nou, un udol com mai no havia sentit. Sense fer-me sortir ens gira, quedant ella a sobre, llavors s’aixeca, deixant el meu mànec totalment erecte, ella, posant-se en peu, avança una mica el seu cos i deixa baixar el seu cul sobre el meu penis, poc a poc se l’introdueix, fent moviments amunt i avall fins que sóc jo el que es corre, fent uns sons guturals desconeguts.

Ella se’n treu de sobre meu, deixant-se caure al meu costat. Busco els seus llavis i ens besem. “Ha estat genial”, li dic, “mai no havia durat tant ni m’havien regalat tant com tu m’has donat, t’estaré agraït tota la meva vida.”, ella em mira i riu, “Que bello, si has sido vos qui m’has fet gozar de una manera loca!”. Ens tornem a besar i ens dormim, abraçats.

Em desperto esverat, m’espera el client, quina hora és?, on Sóc? Sí, ara recordo, miro el rellotge, encara tinc temps d’arreglar-me i no fer tard, Veig una clau a la tauleta de nit i una nota:

“Buenos días, bellísimo: Esta es la llave del apartamento, úsalo con todo lo que contiene como desees, hoy estoy de viaje, pero mañana vuelvo. Un petó.”

Em resulta curiosa, si més no, la manera que te d’expressar-se. Quan vaig sortir no pensava quedar-me el cap de setmana, no tenia cap motiu, però això promet, i no tindré una altra oportunitat així a la vida.