diumenge, 17 de febrer del 2008

Volare (tercer lliurament)

Si no has llegit el primer lliurament tens aquí l'enllac:

http://skorbuto-eros.blogspot.com/2008/02/volare-primer-lliurament.html#links

Si no has llegit el segon lliurament tens aquí l'enllac:

http://skorbuto-eros.blogspot.com/2008/02/volare-segon-lliurament.html#links


Són les nou de la nit, arribo a l’apartament de la meva amiga Malena, quan vaig a posar la clau al pany algú m’obre la porta. “Hola”, em diu una veu des de darrera la porta. “Perdón, quizás me he equivocado de piso” responc, “¿Eres Josep?”, “eh... si”. “Pues no te has equivocado, cariño, Malena ya me dijo que vendrías. Pasa”.

No m’esperava pas trobar-me una amiga de la Malena, Com és que no em va avisar?. Entro mentre ella em diu, “Soy Antonia”, tanca la porta, m’abraça i em fa un petó a la boca, amb llengua. Noto que alguna cosa es tensa dins els meus pantalons. “Si no te importa dejaré los trastos que llevo”, li dic desitjós de fotre-li mà.

Deixo la bossa del portàtil i la carpeta en un racó del menjador penso girar-me per seguir el que havíem deixat fa un moment, però noto els seus pits clavant-se a la meva esquena i les seves mans repassant-me el paquet. “¡Huy, pero qué tienes aquí! ¿Me lo vas a dar todo para mi?, Ven cariño, vamos a ducharte un poco que vienes cansadito del trabajo”. Quan se’m passin els efectes del que m’hagin donat denunciaré a la cafeteria de l’aeroport. M’han posat alguna cosa al cafè, segur.

Sols veig les seves mans despullant-me des de darrera, primer la camisa, el cinturó, els pantalons que cauen, la seva mà s’enfonsa dins els meus calçotets i m’agafa el penis, l’acarona suaument, baixant la pell fins deixar el capoll al descobert, aconseguint que quedi totalment erecte, m’acaba de baixar els calçotets fins als peus.

“Vamos a la ducha, mi pollón”, em diu agafant-me de la mà i portant-me al bany. És la primera vegada que puc veure com va vestida, porta una camisola gruixuda, extremadament ampla pel cos que sembla tenir. Entrem al bany i, mentre encén la dutxa, li poso la mà al cul, fregant-li l’entrecuix des de darrera, per sobre la camisola, intento aixecar-li, però em para. “No amorcito, soy una mujer muy casta, i mi abuelita me enseñó que no me sacase el camisón cuando estuviese con un hombre y que el sexo solo se puede tender dentro del matrimonio,” diu mentre senyala la camisola, “que eso de hacerlo desnuda es de putas, si quieres tocar lo que hay debajo deberás meterte dentro, pero después, ahora vamos a ducharte”.

Em quedo esmaperdut. Em fa entrar a la dutxa, em mulla el cos, i m’ensabona de dalt a baix, quan acaba, comença a masturbar-me per que la meva polla recuperi l’erecció, em seca, deixa un petó a sobre el capoll i em fa sortir, em porta a l’habitació agafat pel mànec. “Ahora si, cariño, entra en el matrimonio y toma lo que quieras.”

No m’ho penso dues vegades, m’agenollo, aixeco la camisola i me la tiro per sobre, per un moment veig un pubis totalment depilat, té les cames obertes i no em costa gens començar a llepar-l’hi. Mentre la meva boca s’apodera del seu tall, enfonsant-se, xuclant-li el clítoris, estirant els seus llavis, dedico les meves mans es dediquen a magrejar el seu cul, desprès els seus pits, més grans que els de Malena, però tampoc exagerats.

Ella comença a gemegar, “¡Santa virgen Maria! ¡Madre de los desamparados!” va dient mentre li provoco un primer orgasme que acaba amb un crit “¡Dios!”. Llavors es gira i em planta el cul a la cara. “¡Cómemelo!” crida. Busco la rosella, li planto un petó i començo a llepar-li clavant la llengua en el forat mentre ella el remena buscant el màxim contacte.

El meu fal·lus està tan tens que em fa mal. Decideixo pujar llepant-li l’esquena resseguint la columna fins que trec el cap pel coll de la camisola i li poso el pal davant del cul. Me l’agafo i li rebrego per l’anus fent una mica de pressió amb la punta, ella dona un cop de cul enrera i li entra el cap. “¡Oh, Por todos los santos! ¡Métemela ya!”. Llavors empenyo poca a poc, noto com el cos de la meva polla entra en el seu cul, mentre ella va recitant tot el santoral.

Noto com me l’escanya amb el seu anus, “Estoy a punto de petar”, li dic, “¿Hazlo ya por Dios, me estás destrozando, mi amor!” amb els dits li frego el clítoris, fent que s’escorri al temps que vesso tota la meva càrrega dins seu. Tots dos caiem per terra, lligats per la camisola, ella es gira i ens fonem en una besada humida i atrafegada.

No sé en quin moment em vaig adormir, però em desperto amb una sensació càlida i humida al meu nap i la seva cara mirant-me mentre em cavalca lentament, pujant i baixant fregant-se contra el meu ventre. Les meves mans magregen els seus pits prement els seus mugrons erectes.

“La pucha!”, és la Malena, a la polleguera de la porta mirant-nos amb posat enfadat. “¡Así que follando sin mi permiso, perra!”, l’Antònia se’n surt de la camisola i, corrents s’agenolla davant la Malena, sense dir paraula, li descorda el pantaló i li baixa, fa el mateix amb les calces i s’amorra al cony de la Malena.

“Hola Josep, amor. ¿Te l’has passat bé amb aquesta porca?”, “Si, carinyo”, li dic mentre em desempallego de la camisola i me li apropo per fer-li un petó. M’enfonso a la seva boca, mentre sento una mà que m’agafa el penis. “M’ajudes a desvestir-me?”, “Per soposat”, li dic, “El teu català està millorant molt”, “Gracias mi amor, faig el que puc”.

Noto que està a punt de tenir un orgasme però de sobte es separa de l’Antònia i se m’apropa, la mà fica el meu fal·lus dins la seva figa, la Malena se m’abraça i aixeca les cames passant-les per darrera la meva esquena, sento la llengua de l’Antònia llepant-nos a l’hora a la Malena i a mi.

Malena fa un moviment de vaivé, refregant-se mentre jo l’agafo pel cul, la llengua de l’Antònia, es fica per tots els racons que pot tractant de seguiir el moviment de puja i baixa de la Malena, aquesta comença a cridar, està arribant, sento com m’escorro dins d’ella, les cames en fan figa i em deixo caure sobre el llit, la Malena deixa caure les cames mentre l’Antònia continua devorant-nos, llepant i xuclant tot el que troba.

“Així que heu jugat al matrimonio?”, em pregunta amb un somriure maliciós mentre amb la mà acarona el cap de l’Antònia. “Sí, y ha estat molt bé”, li responc. “T’importa que me la folle mientras tu descansas?”, em sorprèn la pregunta. “Tu ets la reina de la casa, o no?”. Riu, em fa un petó i s’aixeca. “Cométela bien comida, cerda y también el culo, que ahora vengo” li diu a l’Antònia, que sense pensar-s’ho es posa mans, bé en aquest cas boca, a l’obra.

Desprès d’una estona fruint de la llengua de l’Antònia al meu cul i al meu paquet, torna la Malena, s’ha posat una mena de calces amb un consolador enganxat. “¡A cuatro patas, zorra!”, li crida a l’Antònia, que deixa el meu nap i obeeix la seva mestressa.

La Malena encara la seva polla artificial cap al cony de la seva esclava i la penetra amb gens miraments, l’Antònia gemega mentre la Malena fa entrar i sortir el dildo de la figa. “Que puc fer alguna cosa?” pregunto, “El que vulguis, mi amor, tenés su boca, o si querés podés comerle el chichi, a ella le gustará”.

No m’ho penso i em fico entre els braços i les cames de l’Antònia, disposat a fer un seixanta-nou un tant especial. Des de la meva posició veig la vara entrant i sortint de la patata depilada de l’Antònia, i el seu clítoris totalment erecte, sobresortint dels seus llavis, em dedico a llepar-li i besar-li, mentre ella fa el mateix amb la meva polla.

L’Antònia arriba a l’orgasme, gemegant amb la boca plena, sento com prem amb els seus llavis el meu fal·lus, la Malena li treu el consolador del cony i li fica al cul d’un sol cop, l’Antònia fa un crit, jo segueixo dedicant-me al seu cony, ara sense companyia, mentre la Malena li treballa l’anus amb el dildo.

Sento que estic a punt d’arribar, em separo una mica i aviso a l’Antònia “¡Me corro!”, ella no es separa i deixo anar tot el meu fluid dins la seva gola. “Ho sento, no m’he pogut aguantar” li dic a la Malena, ella riu. “Aquesta porqueta disfruta amb la llet. ¿Verdad so guarra?”, “Si, mi señora”, diu l’Antònia deixant momentàniament el nap.

Em giro per sortir, però llavors l’Antònia s’amorra al meu cul, me’l llepa, i me’l frega amb els dits, la sensació és molt agradable, sento com fica un dels seus dits i remena a dins, em deixo fer, la veritat és que m’agrada. “¡Ese culo es mio, puta!” reclama la Malena, l’Antònia retira el dit i es treu de sobre meu. “Oi que me’l donaràs?” em pregunta la Malena, “el faràs amb carinyo, però que és la meva primera vegada, oi?”, “Si mi amor”, em respon.

Em poso a quatre potes i em giro oferint-li el cul, sento una llengua repassant-me’l, després un dit, dos, fa una mica de mal, però no em queixo, arriba un tercer dit, no puc evitar fer un petit crit, llavors l’Antònia se’m posa al davant i ens besem, amb la seva boca tapa la meva, és quan la Malena posa el dildo al meu anus, pressionant per obrir-se pas, fa mal, però al temps, m’agrada, crido dins la boca de l’Antònia.

L’Antònia es posa sota meu i es fica la meva polla al seu cony, estic follant mentre em follen, em folla una dona mentre em follo una altra, he llepat tot el que es pot llepar, he penetrat tot el que es pot penetrar, i m’estan penetrant. No vull despertar d’aquest somni.

Arribo a l’orgasme, i quasi al mateix temps arriba l’Antònia, La Malena se’n surt de mi, i em deixo caure al costat de l’Antònia, La malena s’estira també al meu costat, ens dormim tots tres, abraçats.