divendres, 17 d’octubre del 2008

Trobada

La estava esperant al lloc on havíem quedat, era la porta d’un hotel de tres estrelles, vaig esperar-la una mica allunyat de la porta, havia arribat cinc minuts abans, ella va arribar una mica més tard, tot i que a mi em va semblar una eternitat. Potser a Einstein se li va acudir lo de la relativitat esperant algú?

Havia canviat el jersei gruixut per una jaqueta escotada i els pantalons per una faldilla, no massa curta però que s’aixecava amb sols una mica de vent, quan passava això unes cames llargues i molsudes quedaven a l’aire sense que ella fes res per impedir-ho, algun cop l’aire portava la faldilla més enllà i s’endevinaven unes calcetes calades blanques.

A mida que arribava em somreia i m’aguantava la mirada, sabia perfectament que la estava despullant mentalment, que la estava desitjant molt abans de tenir-la al meu abast. Es va parar davant la porta de l’hotel i em va fer un gest amb el cap, m’hi vaig atansar. Em va fer un petó als llavis mentre premia els seus pits contra el meu pit. – Entrem?

Vam demanar una habitació i vam pujar. – Llàstima que haguem de pagar tota la nit. – Vaig dir pensant que en poc temps ja estaríem fora. – Què no et podràs quedar tota la nit? – Em va preguntar mirant-me amb el cap bandejat i fent de nena ploranera.

Mentre l’ascensor pujava, els nostres cossos s’arreplegaven l’un contra l’altre mentre les boques amagaven el ball de les llengües, que s’esmunyien i es retrobaven que es cercaven i s’escapaven, les mans acaronaven l’esquena contrària fent força per no perdre el contacte i els sexes lluitaven per trencar la barrera de roba que els separava.

L’ascensor es va parar i vam sortir somrient i abraçats sota la mirada envejosa d’un parell d’executius que esperaven l’ascensor. L’operació d’obrir la porta amb la targeta desgastada per l’ús es fa problemàtic si a més et mou un desig irrefrenable d’entrar.

A la quarta la maleïda port s’obrí i vam entrar esperitats, tancant-la rera nostre sense cap mirament, llençant-nos l’un a sobre de l’altre, cercant el tacte de la pell. Vaig escolar la mà per l’escot agafant la carn del pit, sentint el seu tacte sedós als meus dits. Vaig prémer l carn per esmunyir-me dins la copa del sostenidor i trobà l’arèola arronsada i el mugró totalment erecte que s’aixecà entre els meus dits en alliberar-ho de la pressió de la roba.

La seva boca em devorava la cara, els llavis i la llengua, les seves mans lluitaven per treure’m la jaqueta, la camisa i els pantalons – Coi! Quin cinturó més complicat! – amb la mà que estava aixecant la faldilla a esgarrapades vaig deslligar-me el cinturó, que portava una mena de pressa a l’estil dels moneders.

Deslligat el cinturó ella em deslliurà dels pantalons i els slips fregant el meu membre amb la seva mà, agafant-lo i prement-lo, sentint el seu gruix i la seva llargada.

Com vaig poder li vaig treure la jaqueta i la brusa, vaig bregar amb els gafets del sostenidor fins que els vaig descordar, algun es va trencar, penso, pel soroll que va fer. Els pits quedaren lliures, mostrant-se i oferint-se esplèndids davant el meu desig.

La cremallera de la faldilla va baixar quasi sense ajut i les mans s'endinsaren dins les calcetes envaint i acaronant la suau superfície de les natges. Amb el moviment les calcetes lliscaren cames avall i els sexes entraren en contacte per primera vegada.

Em va empènyer fent-me caure al llit i s'aturà als meus peus, va acabar de treure un mitjó que es negava a caure de la punta del peu i e passà les mans acariciant-me les cames entre em mirava amb els ulls brillants de desig.

Les mans s'apropaven al meu membre i els testicles i els van agafar fregant-los amb delicadesa però amb força, els llavis s'aproparen a besar suaument la punta del gland i la llengua inicià un ball per tota la seva superfície. - Jo també et vull fer coses. - Després.

Els llavis abraçaren el gland engolint-lo sencer i la llengua jugà amb ell dins la seva boca, traient-lo fora per tornar a abraçar-lo amb els llavis i endinsar el membre una mica més, tirant enrere per tornar e empassar-se'l una mica més. - Sisplau que faràs que em corri. - Ja paro.

Sense que la mà deixés el meu membre s'apropà al meu pit llepant i petonejant el camí fins arribar a la meva boca. Em besà amb delicadesa i em demanà. - Vols fer-me cosetes? - Sí. - M'avisaràs? - Sí. - Es va girar sobre ella mateixa per oferir-me el seu sexe humit.

Aspirà l'aroma que sortia d'ell i el besà, llepà tots i cadascun dels racons escurant els fluids que l'amaraven, sentint dringar el clítoris entre els meus llavis, enfonsant la llengua dins la seva vagina a la cerca de més humitat i més calor.

Ella continuà amb el ball amb el meu membre, m'hi vaig resistir a ejacular. Ella és va córrer al menys una vegada, quan vaig sentir el seu líquid banyant la meva cara, llavors es va girar, es va enfonsar en un petó dur i profund, com si volgués fondre's dins la meva boca, les seves cames s'obriren per que el seu sexe cerqués el meu.

Sense cap ajut el meu membre va ser empassat per aquell túnel profund i calent, sentia com, a voltes, premia el meu membre, mentre aquest era expulsat per tornar a ser engolit constantment.

En un moment es va treure de sobre i es va posar al meu costat a quatre potes, m'aixecà per posar-me al seu darrera i no vaig poder evitar fer-li una llepada en aquell sexe que m'esperava amb delir.

Després d'apuntar el meu membre vaig iniciar una lenta i pausada penetració, intentant sentir un a un cada centímetre del seu interior, gaudint del contacte dels seus llavis contra la meva pell cada vegada que arribava al límit.

Desitjava que aquell moment fos etern i desitjava que ella també el desitgés així que vaig baixar una mà a la cerca del seu clítoris, i e fregà amb cura, fent-lo ballar a l'hora que la penetrava.

Ella es va incorporar i m'abraçà pel coll i ens besarem mentre la meva mà continuava fregant-li el botonet, l'altra mà cerca els pits esplèndidament accessibles i els acaronà fent que els mugrons tornessin a estar erectes.

La seva mà busca per darrera el meu membre, el tragué de la vagina i l'apunta a l'anus. - Jo no te l'he demanat. - Jo te'l vull donar. El vols? - Sí. - Vaig prémer lentament el meu membre dins la cova que se m'oferia, pausadament va entrar sense que ella es queixés en cap moment.

Vaig mantenir un ritme pausat al principi, però a poc a poc va augmentar fins arribar a ser frenètic, ella gemegava, crec que es va córrer una altra vegada, si més no la meva mà va quedar totalment molla, i els seus gemecs eren profunds i llargs.

Llavors vaig sentir que em corria. - Arribo. - Vaig dir i ella es va prémer amb força contra mi, vaig sentir el meu líquid envaint el seu interior mentre ella em besava i s'apartava lentament.

Ens vam deixar caure al llit, recuperant l'alè que havíem perdut abans, somrient i acaronant-nos. - Si em deixes descansar un minut podem tornar a jugar. - I tant que sí, tenim tota la nit per nosaltres. - Puc fer-te una pregunta? - Sí. - El teu marit ... - El meu marit és el meu problema. No pateixis mai no sabrà de tu.

Ens vam besar de nou, abraçats, sentint-nos l'un amb l'altre, desitjant de tornar a fondre'ns de tornar a perdre els límits entre nosaltres, a desdibuixar-nos per dibuixar-nos com un sol element.

5 comentaris:

Albanta ha dit...

Dius aqui als comentaris: No us talleu, digueu que us ha semblat...
Excitant, m'ha semblat terriblement excitant!!!!!... L'he llegit d'una passada, quasi sense respirar!!
Uffffffffffff!! ja em recupere!!!

Striper ha dit...

Detalls com les calcetes calades, han fet una lectura amena i calenta. Molt bo.

Lula ha dit...

Oixxxxx....

Nen, expliques les coses d'una forma... vull dir... no és res que no sigui usual o de fer equilibrismes, al contrari, són situacions tan normal, quotidianes, que ens han passat o ens poden passar a tots, que podem fer (o hem fet) tots, però alhora... la manera de fer-ho...
ufff


vaig a dutxar-me

Josep B. ha dit...

Sempre és un plaer provocar el plaer en els altres. Gràcies pels comentaris.

Arkana ha dit...

Una nit d'hotel s'ha d'aprofitar sencera! Molt bona la història, com ja han dit més amunt, precisament per la seva senzillesa, per la seva naturalitat... fas que sigui molt fàcil identificar-s'hi!

Un petó!