dimecres, 13 d’agost del 2008

Peus

Tenia el cabell ros, llis, llarg, la cara rodona, els llavis fins, lleugerament tocats pel carmí, un carmí neutre, els ulls blaus, acompanyats d'una fina línia negra a la parpella inferior. Ja fos de natural o per necessitat de la seva feina, el somriure no desapareixia mai de la seva cara. L'accent francès xiuxiuejant completava una primera visió prou agradable com per a ser recordat.

El volum del pit no semblava ser excessiu, si bé no el portava aixecat i comprimit dins d'uns d'aquells sostenidors que apropen les mamelles a l'alçada de la gola. L'escot de la camisa deixava més espai a la imaginació que no pas a la certesa, deixant al descobert una pell clara i llisa però sense deixar ni endevinar el naixement dels pits.

Darrera el taulell era difícil de fer-se una idea de com era la resta del seu cos, sols en el moment en que va sortir per acompanyar un altre client als ascensors vaig poder fruir de la visió d'unes natges arrodonides, seguides d'unes cames llargues que acabaven en uns peus de dits llargs i estilitzats.

Aquells peus m'havien segrestat l'ànima, era tancar els ulls i veure'ls trepitjar la moqueta desgastada de l'hotel. I què havia de fer? Jo, un turista solitari, acomplint la fantasia d'allitar-se amb la recepcionista de l'Hotel? Au va! Que ja som grans.

Vaig arrossegar la maleta i els meus pensaments fins l'habitació, desprès de mig abandonar l'equipatge en un racó i desfer-me de la roba em vaig deixar caure a sobre el llit i m'abandonà al somni reparador... Ja! Reparador! Tota la nit somiant en aquells peus, sentint-los sobre la meva pell, suaus, delicats, tocant els meus llavis oferint-se a ser engolits, llepats, mossegats, xuclats.

Somià ama aquella dona i els seus peus tota la nit, veient-la jugar amb la meva polla sense tocar-la amb les mans ni amb la boca. Somià el seu somriure convertit en rialla, somià el tacte del seus peus per tot el meu cos. Quan vaig obrir els ulls tenia l'entrecuix totalment empastifat, vaig mirar el rellotge, tres quarts de nou, hora d'aixecar-se.

Desprès de la dutxa em vaig vestir i vaig baixar al restaurant, era un d'aquells self-service on agafes allò que et menjaràs i pots repetir tantes vegades com vulguis. Vaig esmorzar força doncs volia dedicar-me a veure la ciutat tot el dia i no pensava tornar fins la nit. Com que anava sol vaig optar per fer servir el transport públic, amb un plànol complert de la ciutat on havia marcat els meus objectius per cada dia.

Vaig apropar-me a la parada del bus i, per sorpresa meva, ella era enllà, la faldilla fins al genolls s'havia convertit en un pantaló curt que deixava veure les llargues cames i una samarreta que s'arropava al cos marcant uns pits arrodonits, no massa grans i amb uns mugrons mes aviat llargs.

Quan em va veure em va saludar amb el seu somriure. – Bon dia. - Vaig respondre, ella em va preguntar pels plans que tenia pel dia, jo, convençut que el feia pensant en que era un client, li vaig explicar sobre el plànol. - Jo també volia anar a veure tot això. - Em va dir deixant-me una mica sorprès. - És el meu dia lliure i no conec la ciutat, sols fa cinc dies que hi sóc i encara no havia sortit de l'hotel. - Tantes hores hi treballes? - Les vuit normals, però com que aquí hi fan dues hores per dinar i també en vull gaudir de la piscina ...

Li vaig proposar de fer el recorregut junts, a la fi ja m'estava bé de portar aquella companyia. El que fa el desconeixement dels llocs, vam poder veure tots els racons que havia elegit i fins i tot vam descobrir algun d'aquells que no surten a les guies. En un moment donat ens vam agafar de la mà, tot i que no és un costum en mi, vaig pensar que potser per ella era quelcom normal.

Vam acabar la ruta veient la posta de sol des del passeig marítim, asseguts en un banc, repenjats l'un en l'altre. Jo estava rumiant que en tornar a l'hotel acabaria tot i cadascú se n'aniria a la seva habitació quan vaig sentir els seus llavis deixant un petó a la meva galta, instintivament em vaig girar i li vaig tornar el petó però als llavis, no sé com però ens vam abraçar i besar una bona estona.

Aprofitant que li acaronava el cabell vaig deixar caure la meva mà cap al seu pit, sentint a la meva mà el mugró erecte i la corba de la mamella, vaig seguir cos avall, pel costat, fregant suaument la natja i recorrent la cuixa ferma, la cama i finalment el peu.

Empenyent amb el costat de la mà vaig fer caure la sandàlia al temps que li acariciava el turmell, vaig seguir pel taló i la planta del peu fins arribar als dits que vaig acaronar un per un, dedicant-me més però al dit gros.

Entre petó i petó va aconseguir dir-me. - Potser si anem a l'Hotel. - Ens vam aixecar i vaig cridar un taxi, li vaig indicar el destí i vam seure tots dos al darrera, quan m'hi vaig apropar per besar-la ella em va empènyer contra la porta, per un moment vaig pensar que havia fet res malament o que no volia fer res al cotxe, però els dubtes es van esvair quan els seus peus nus es van encaminar un al meu paquet i l'altre al meu pit.

El taxista no deixava de moure el retrovisor per esguardar l'espectacle, però, com que no era el que ell suposava no va encertar amb l'objectiu. En arribar a l'Hotel no em vaig adonar que el recepcionista ni es va fixar en ella, vaig agafar la clau i vam pujar a l'ascensor, on ens vam magrejar d'una manera més tradicional.

Sols tancar la porta ella es va deslliurar de tota la roba, i es va llençar al llit d'esquena, jo, desprès de despullar-me, m'hi vaig abocar a un dels seus peus però ella el va apartar. - Llepa-m'ho. - Va dir obrint les cames, vaig apropar-me al seu cony, poc poblat de cabells i vaig començar a llepar-li-ho, enfonsant la meva llengua entre les nimfes, assaborint els seus sucs.

Mentre estava per feina vaig sentir els seus peus acaronant els meus ous un i agafant entre el dit gros i el següent el meu fal·lus i fregant-lo l'altre, desprès, el que acaronava els ous va anar a fregar el capoll, com si passés la palma de la mà però fent-lo amb la plant del peu, i prement la meva polla contra el meu ventre. Mai no havia tingut una experiència així i li vaig haver de demanar que alentís el ritme.

Ella gemegava i tenia petites convulsions que li feien aixecar el pubis, cosa que jo aprofitava per endinsar-me més en el seu cony, a cops li sortia una mica de líquid que mullava la meva cara. Jo no vaig poder aguantar més i em vaig córrer, la llet va caure a sobre els seus peus, i jo em vaig deixar caure a un costat.

Ella es va incorporar, però en comptes de netejar-se els peus s'hi va abocar al meu penis i me'l va treballar fins que el va posar de nou erecte, penso que mai no havia estat tan ràpid de recuperar-me, ella es va muntar a sobre meu, introduint-se el meu membre d'una volada i cavalcant-me mostrant-me el cul.

Llavors es va tirar endavant, agafant-me els peus i començant a llepar-me'ls, xuclant-me el dit gros dels dos peus a l'hora, i mantenint el ritme de la penetració. Vaig sentir com es tornava a córrer, amarant el meu entrecuix, llavors es va girar fent-me girar a mi també va estirar les cames i em va deixar els peus a l'abast.

Amb la mà em va masturbar mentre jo li treballava aquells peus que em feien delirar, els hi petonejava i els xuclava alternativament, saltant de l'un a l'altre passant-los per la meva cara, llepant-los amb delir. Al final em vaig córrer de nou, aquest cop a la seva mà, i vaig sentir com s'escampava el líquid pel seu ventre.

M'hi vaig girar i ens vam besar petonejant-nos i abraçant-nos. No sé en quin moment ens vam dormir. Al matí em vaig despertar sol, ella ja no hi era, però les restes de la festa eren evidents. Em vaig dutxar i vaig baixar a la recepció, no hi era.

Li vaig preguntar al recepcionista. - No sé qui vol dir senyor, li prego que em disculpi. - Sí, home, una noia francesa que fa aquí les pràctiques, ahir vam entrar junts. - L'home es va quedar pensant. - Ah! Sí, la recordo d'ahir a la nit, senyor, molt maca per cert. - Deia amb un somriure còmplice. - Però aquella noia no treballa amb nosaltres, de fet no l'havia vist mai fins ahir a la nit.

Davant d'una explicació tan clara vaig optar per callar, li vaig donar les gràcies i vaig tornar a l'habitació. En arribar quan encara li donava voltes a tot vaig veure un full a la taula. El vaig agafar i el vaig llegir:

Espero que el teu somni s'hagi acomplert. Petons mon amour.

Sense cap nom, sense cap signatura, vaig recordar que en cap moment em va dir el seu nom. La resta de la setmana vaig dedicar-me a gaudir del viatge, visitant tot allò que m'havia proposat i sabent que el millor record que m'emportava d'allà era ella.

9 comentaris:

Striper ha dit...

Collons sort del aire acondicionat jo també vull viure una historia com aquesta.

Anònim ha dit...

Bravo!

Rita ha dit...

Plas, plas, plas... :-)

Anònim ha dit...

Genial!!

rosa ha dit...

molt bé m'agradat molt.Tens una manera d'escriure millor dit d'expressar-te que enganxa.

Josep B. ha dit...

Striper: I jo!

estripanits, Rita, Lula i Rosa: Em sorpren gratament que us hagi agradat, tinc la sensació de no haver aprofitat bé el tema.

Laia ha dit...

Creu-me, has aprofitat e tema a la perfecció, a mi m'ha encantat, escrius francament genial!!!!!!

Josep B. ha dit...

Laia: Benvinguda. Gràcies.

El company de Venus ha dit...

Skorbuto, molt ben trobat el tema dels peus. Podem dir que el protagonista va caure de peus a la galleda... Però quina galleda.